poniedziałek, 6 stycznia 2014

O tych dzięki którym się uśmiecham.

Wszyscy mamy znajomych, niektórzy nie lubią z nimi spędzać czasu,inni ich ubóstwiają i chcą każdą wolną chwile przeznaczyć na nich. Ale myślę, że każdy z nas ma kogoś,kto wywołuje uśmiech na twarzy,jakieś pozytywne emocje. Człowiek nie może żyć bez drugiego człowieka, do wszystkiego potrzebni są ludzie. Jeśli masz przyjaciół jesteś szczęśliwy. Ja uważam się za farciarza, ponieważ poznałem najwspanialszych ludzi na tym globie, nie zmieniłbym ich na nikogo innego.Bez nich nie byłoby tak zajebiście jak teraz, bo ja się uważam za naprawdę szczęśliwego człowieka.To oni sprawiają ,że serio chce mi się wstawać rano teraz gdyby nie oni, nie byłbym taki jak teraz.Prawdopodobnie stałbym się  przygłupim dresem. To dzięki nim zacząłem interesować się światem, to właśnie oni otworzyli mi oczy! Zawdzięczam im tak dużo! Nie wiem jak im za to wszystko podziękować!  Nie wyobrażam sobie rozmów,oglądania filmów,odwalania jakiś dzikich akcji ,które z boku wyglądają strasznie dziecinnie, nie wyobrażam sobie bez nich życia! Drodzy Przyjaciele chcę,abyście wiedzieli że was kocham! Z Pozdrowieniami dla: Czwartka,Jonesa,Psajdaka,Kaśki od grubego hajsu, Oli psychopatki, Pani Puchałke, Bezfejsowego Radzia, Prawdy i Onichowicza.

3 komentarze: