niedziela, 5 stycznia 2014

To się przedstawie.

No to tak, mam na imie Filip, w moim życiu miałem wiele ksywek: Zjeb,Świrus,Obwieś,Debil,Czupakabra....ale tylko ta jedna zachowała się dobrze w mojej pamięci "JUNIOR" that's my name.Ktoś kto czyta tego bloga, może pomyśleć, że jestem idiotą. Zgodzę się z tym, byłoby miło gdyby ktoś mnie nazwał "Mistrzem Kunsztu Wojennego" albo "Królem Wszystkich Królów", ale nie oszukujmy się, żaden normalny człowiek, NIGDY dobrowolnie  tak o mnie nie powie. Opowiem troszkę o moich zainteresowaniach. Uwielbiam jeść, ogólnie to lubię jeść, zapomniałem też o jedzeniu. Jestem wielkim fanem "Ojca Chrzestnego" ( Mario Puzo) .Ta książka to moja biblia, spis zasad którymi staram się kierować w życiu. Chciałbym  być twardym facetem jak Michel Corleone, lecz nie powiedziałbym ,że mi to wychodzi. Ogólnie staram się doceńcie to ;_; . Można o mnie powiedzieć ,że jestem nerdem : gram w gry, lubie fantastykę i science fiction, nie uczę się jakoś słabo, ale wybitnym bym się nie nazwał , jestem raczej przeciętny. Przyznam ,że mam wiele znajomych. Jednak tych najprawdziwszych przyjaciół poznałem dzięki dziełu "Harry Potter" J.K Rowling , ale o tym napisze kiedy indziej, bo to naprawdę długa historia. Więcej o sobie powiem, w późniejszych postach , nie wiem co sobie o mnie pomyślicie, ale ja uważam
ŻE JESTEM ZAJEBISTY pozdrowienia dla rodziny przyjaciół i Rrisyt'a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz